Vstřikování do sacího otvoru v sacím potrubí. To znamená, že palivo je vstřikováno mimo sací ventil, tj. ne přímo do spalovacího prostoru. Teprve když se sací ventil otevře a píst se pohybuje dolů, je palivo nasáváno do válce v důsledku podtlaku, který v takovém případě vzniká, tedy sacího zdvihu. Tento typ vstřikování je u Ottových motorů nejběžnější. Převod tohoto systému na vodíkový provoz je poměrně "jednoduchý", jak jsme již dříve uvedli. Je třeba vyměnit vstřikovače, aby byly schopny pracovat s vodíkem namísto benzínu, a upravit zapalovací systém, o čemž jsme se již také zmínili. U tohoto systému však existují rizika, která jsme rovněž zmínili dříve, a to předčasné samovznícení, protože palivo vstupuje do motoru tak brzy. Dalším problémem tohoto typu vstřikovacího systému je, že při vstřikování paliva do sacího otvoru vytlačuje vzduch a výkon motoru je pak omezen. Níže následuje jednoduchý popis různých typů, jak může probíhat spalování, a také mírně odlišných typů zapalování paliva.

Naposledy změněno: čtvrtek, 2. listopadu 2023, 09.26