Tento systém je založen na tom, že má přímé vstřikování DI a PFI. Přímé vstřikování slouží k tomu, aby se dalo takzvané "pilotní vstřikování", to znamená, že se vstříkne malé množství nafty přímo do spalovacího prostoru. Nafta se zapálí teplem při kompresi a když se do ní později vstříkne vodík, dojde k jeho zapálení. Ale i tento systém s sebou nese určité nevýhody, jako je například nežádoucí samovznícení. Obsah NOx je také příliš vysoký na to, aby bylo možné tuto metodu klasifikovat jako bezemisní, ale v laboratořích se provádějí další studie. Ale i přes skutečnost, že systémy PFI lze poměrně snadno převést na vodíkový provoz, možná bychom je měli vnímat spíše jako přechod od našich obvyklých motorů spalujících fosilní paliva k pokročilejším motorům, které snad v budoucnu nebudou příliš vzdálené.

Naposledy změněno: čtvrtek, 2. listopadu 2023, 09.30