Žhavící svíčky jsou normálně používané pro dieslové motory při startování zastudena. Těsně před startem pak krátce žhnou, aby se zahřál spalovací motor, a po spuštění motoru zhasnou. Když je všeak použijete pro práci ve spalovacím motoru s přímým vstřikováním vodíkového paliva, je to jiné. Zde musí být žhavící svíčka zapnutá po celou dobu a je vyžadována teplota zhruba 900-1100 stupňů Celsia. Ale I tato metoda vykazuje klady I zápory, pokud jí porovnáte například s naftovým motorem, vodíkový motor sice spotřbuje více paliva, ale výhodou , kterou studie zaznamenaly, bylo, že vypouští výrazně méně emisí NO než naftový motor. Dalším problémem tohoto typu je, že dnes nemáte k dispozici žhavící svíčky, které by byly schopny zůstat zapnuté a žhavit po celou dobu, ale možná se tneto prlbém podaří v budoucnu vyřešit.

Naposledy změněno: čtvrtek, 2. listopadu 2023, 09.32