Jak jsme zmínili již dříve, zažehnout vodík pouze stlačeným teplem není jednoduché. Zde popíšeme relativně jednoduchým způsobem tuto technologii.
Použitím tzv. před-vstřikování, zabývali jsme tím již v předešlých modelech. Před-vstřikování může být též nazýváno pilot vstřikování.  Např. se může dít tímto způsobem: ve spalovacím prostoru je vstřikovač, který vstřikuje male množství látky, která se zapálí za pomoci stlačeného tepla, např. nafta, ta se zapálí a krátce poté je stříknut vodík a je zapálen již hořící naftou ve spalovacím prostoru. Nicméně, zde chybí informace jak toto funguje u vodíku ve skutečnosti. Na druhou stranu studie byly provedeny na CNG(Compressed Natural Gas), který má podobnou hořlavost jako vodík. 
Byly použity dva vstřikovače, jeden pro naftu, druhý pro plyn.  Různé úhly vstřikovačů měly různý efekt. U tohoto modelu dokonce zkusili vstřikání v různou dobu během kompresní faze a dostali různé výsledky. Toto bylo též zkoušeno s kombinovanými vstřikovači, kdy vstřikovač je navržen tak že obě paliva jsou v jednom v tom samém vstřikovači.
 
Zde jeden příklad, duální vstřikovač vývíjen společností West port. (obrázek 23)

 

Problém, který se objevil je, že před- vstřikování nafty, aby se zahájilo hoření plynu zanechává vrstvu spalin ikdyž množství nafty je velmi malé. Tento problém bude zřejmě snížen až se CNG nahradí vodíkem, protože CNG obsahuje uhlík.  

Zuletzt geändert: Donnerstag, 2. November 2023, 09:34